RIMANTĖ: PASIEKIMAS BENDRAS: komandinio darbo organizavimas ir funkcijų pasiskirstymas. Pyragų ar blynų tešla tapo trijulės kolektyviniu darbu – net susipeša, kuris ką maišys ar pils. Festivaliai – muzikos, eglutės girliandos ir šokio šou – taip pat jungtinių pajėgų sklandūs projektai. Lipimas tėvams ant galvų, nugarų ir visur kitur – irgi strategiškai kartu.
Žinoma, Gaja džiaugiasi, kai namų darbus ruošiame visi kartu prie vieno stalo. Rojus piešia, Vėja jam padeda, Mindaugas prižiūri, kad Vėja Rojui nepadėtų per daug. Na, o mes su vyresnėle kremtame italų kalbos užduotis. Jauku, vieninga ir naudinga.
Iš praktinių pavyzdžių - druska pasibaigė, jau įtraukėme ją į pirkinių sąrašą, o Gaja sugalvojo, kad galima druskos pasigaminti patiems. Su Mindaugu nuėjo iki jūros, pasisėmė vandens ir – vualia – pakaitinus išgarino solidžią sūrią saujelę.
Dar ji leidžia pasakų knygutes – sulanksto ir susega lapus, o ten surašo mielas istorijas, nupiešia veikėjus. / O vietoj „k“ rašo „c“ – chi chi, bus darbo persiversti./
Arba surenčia sceną su tikru apšvietimu ir vaidina begalines istorijas (turbūt iš savo būsimų tikrų knygų :))
Kadangi oficiali mūsų šeimos pozicija – ką gali pasidaryti pats, nieku gyvu nepirk :), tai mūsų sūnui tenka pasukti galva, kaip gauti čipsų, saldumynų ir kt. Jis ir sugalvoja: čipsus – kepti iš plonai supjaustytų bulvių, saldainius – gaminti iš citrinų sulčių ir cukraus, ledus – taip pat, limonadą – iš gazuoto vandens ir apelsinų.
Kurį čia rytą pramiegojome, teko mikliai suktis, mobilizuotis ir... šį bei tą nuveikti mašinoje. Rojus piešė, Gaja gyrė. Kai Gają išleidome į mokyklą, liko nuspalvoti piešinuką. „Mama, bet aš neturiu žalios...“, - su potencialiai graudžia nata nutęsė Rojus. „Taip, bet tu turi MĖLYNĄ ir GELTONĄ“, - pamokomai/paskatinamai ištariau aš. „Nežinojau...“, - nusišypsojo jis. „Aha, o dabar VISADA atsiminsi, nes ta spalva bus tavo vieno ryto Italijoje spalva...“ – ir jam, ir sau pasakiau aš.